Ilu z Was weszło kiedyś na stronę internetową i zapomniało dokończyć zakupów w internecie?

Czy to przypadek, że w sytuacji, gdy wrzucasz produkt do koszyka, lecz nie dokonujesz płatności, nagle okazuje się, że po czasie znowu widzisz reklamę tego produktu? Tym razem, wchodzisz ponownie i kupujesz, to o czym wcześniej zapomniałeś.

BINGO! Kupujesz produkt a sprzedawca, tym razem w końcu sprzedał i zarobił.

Kupujemy i zapominamy – jak to jest?

To bardzo częste przypadki, każdy z nas spotyka się z nimi codziennie – awaria prądu, płaczące dziecko, sąsiadka która przyszła właśnie w odwiedziny i przyniosła ciasteczka. Przyczyna jest nieważna. Zdarza się to każdemu. Każdy z nas zapomina czasem, że miał coś dokończyć , zrobić. Czasem nie kończymy naszych zakupów w ogóle, lub szukamy później ponownie i trafiamy na innego sprzedawcę 😤.

Każdy z nas zapomina czasami o tym co miał zrobić lub kupić!

Jest rozwiązanie tego problemu – remarketing.

  • Remarketing to narzędzie ⚒️ , które pozwoli dotrzeć Ci np. do Pani Joli, która w czasie robienia zakupów na Twojej stronie nie mogła się zdecydować, który kolor wybrać i w końcu uciekła ze strony od nadmiaru pomysłów 😵!
  • Remarketing to rozwiązanie 💡, które sprawi, że Pan Janusz, którego zawołała na obiad żona 🍕  i zapomniał o Twoim SUPER produkcie w sklepie – znów WRÓCI ponownie! (Gdy tylko dokończy swój posiłek 😄 )
  • Remarketing to możliwość reklamy 🤝 , która jest bardzo opłacalna, bo docierasz zwykle do ludzi – którzy już chcieli kupić już Twój produkt, lecz napotkali jedynie jakieś trudności.

Jakie są rodzaje remarketingu?

  • Remarketing standardowy: Pozwoli Ci wyświetlić reklamy tym, którzy już byli na Twojej stronie! Warto się przypominać o swojej ofercie i walczyć o każdego klienta!
  • Remarketing dynamiczny: Pozwala on wyświetlić TEN konkretny produkt, który klient już oglądał czyli np. odkurzacz, który chciała kupić TWOJA klientka, lecz np. w innym kolorze czy wariancie! Może ten bardziej przypadnie jej do gustu kolor czerwony, którego jeszcze nie widziała. Prawda?
  • Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce: Pozwolą dotrzeć do tych co „uciekli z Twojej strony” lecz wciąż szukają dalej w Google podobnych przedmiotów.
  • Remarketing wideo: Działa podobnie jak remarketing standardowy, lecz dotyczy promocji wideo.
  • Remarketing kierowany na listę klientów: Pozwoli to na dotarcie do osób – z Twojej listy. Np. klientów z tamtego roku. Być może wypuściłeś już nowy model  swojego produktu w wersji 2020? Niech dawni klienci się o tym dowiedzą.

Jak zacząć stosować remarketing?

To banalnie proste! Skontaktuj się z nami!

Masz pytania ? Zadzwoń lub napisz do nas!

Więcej...  Najważniejsze czynniki rankingowe w przypadku pozycjonowania