Czy to przypadek, że w sytuacji, gdy wrzucasz produkt do koszyka, lecz nie dokonujesz płatności, nagle okazuje się, że po czasie znowu widzisz reklamę tego produktu? Tym razem, wchodzisz ponownie i kupujesz, to o czym wcześniej zapomniałeś.
BINGO! Kupujesz produkt a sprzedawca, tym razem w końcu sprzedał i zarobił.
Kupujemy i zapominamy – jak to jest?
To bardzo częste przypadki, każdy z nas spotyka się z nimi codziennie – awaria prądu, płaczące dziecko, sąsiadka która przyszła właśnie w odwiedziny i przyniosła ciasteczka. Przyczyna jest nieważna. Zdarza się to każdemu. Każdy z nas zapomina czasem, że miał coś dokończyć , zrobić. Czasem nie kończymy naszych zakupów w ogóle, lub szukamy później ponownie i trafiamy na innego sprzedawcę 😤.
Jest rozwiązanie tego problemu – remarketing.
- Remarketing to narzędzie ⚒️ , które pozwoli dotrzeć Ci np. do Pani Joli, która w czasie robienia zakupów na Twojej stronie nie mogła się zdecydować, który kolor wybrać i w końcu uciekła ze strony od nadmiaru pomysłów 😵!
- Remarketing to rozwiązanie 💡, które sprawi, że Pan Janusz, którego zawołała na obiad żona 🍕 i zapomniał o Twoim SUPER produkcie w sklepie – znów WRÓCI ponownie! (Gdy tylko dokończy swój posiłek 😄 )
- Remarketing to możliwość reklamy 🤝 , która jest bardzo opłacalna, bo docierasz zwykle do ludzi – którzy już chcieli kupić już Twój produkt, lecz napotkali jedynie jakieś trudności.
Jakie są rodzaje remarketingu?
- Remarketing standardowy: Pozwoli Ci wyświetlić reklamy tym, którzy już byli na Twojej stronie! Warto się przypominać o swojej ofercie i walczyć o każdego klienta!
- Remarketing dynamiczny: Pozwala on wyświetlić TEN konkretny produkt, który klient już oglądał czyli np. odkurzacz, który chciała kupić TWOJA klientka, lecz np. w innym kolorze czy wariancie! Może ten bardziej przypadnie jej do gustu kolor czerwony, którego jeszcze nie widziała. Prawda?
- Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce: Pozwolą dotrzeć do tych co „uciekli z Twojej strony” lecz wciąż szukają dalej w Google podobnych przedmiotów.
- Remarketing wideo: Działa podobnie jak remarketing standardowy, lecz dotyczy promocji wideo.
- Remarketing kierowany na listę klientów: Pozwoli to na dotarcie do osób – z Twojej listy. Np. klientów z tamtego roku. Być może wypuściłeś już nowy model swojego produktu w wersji 2020? Niech dawni klienci się o tym dowiedzą.
Jak zacząć stosować remarketing?
To banalnie proste! Skontaktuj się z nami!
Masz pytania ? Zadzwoń lub napisz do nas!