Blog

Jakich zasad przestrzegać przygotowując dobry content?

Jakich zasad przestrzegać przygotowując dobry content? Jak mówi powiedzenie ludowe - ,,papier przyjmie wszystko". Ma ono również odniesienie do treści publikowanych w internecie. Tutaj też spotkać można bardzo marnej jakości publikacje. Jeżeli jednak zależy nam na...

Czym zastąpić treści tekstowe na stronie?

Czym zastąpić treści tekstowe na stronie? Tworzenie wysokiej jakości treści na stronie to jedna z podstawowych metod dbania o skuteczne pozycjonowanie stron www. W przygotowanie wartościowego tekstu należy włożyć bardzo dużo pracy. Nie wszyscy mają na to czas oraz...

Na czym polega optymalizacja strony www?

Na czym polega optymalizacja strony www? Jeżeli pozycjonowanie stron www to jeden z tematów jakie ostatnio was zainteresowały to z pewnością musieliście się zetknąć z pojęciem optymalizacji. Jest to jedno z podstawowych pojęć nierozłącznie związanych z procesem...

Jaki wpływ na pozycjonowanie ma hosting?

Jaki wpływ na pozycjonowanie ma hosting? Zakładając pierwszą stronę w internecie musisz zawsze posiadać dwie rzeczy. Pierwszą jest domena która będzie kierować do twojej witryny a drugą hosting na którym znajdować się będą wszystkie pliki odpowiedzialne za prawidłowe...

Główne przyczyny wolnego ładowania się strony www

Główne przyczyny wolnego ładowania się strony www Istnieje wiele czynników rankingowych mających wpływ na pozycjonowanie strony www. Wolne ładowanie się strony internetowej to jedna z głównych składowych, która może sprawić, że nie będziemy w stanie uzyskać wysokiej...

Jak mierzyć efekty działań z zakresu SEO?

Jak mierzyć efekty działań z zakresu SEO? Nawiązując współpracę z agencją zajmującą się działaniami z zakresu SEO najczęściej co miesiąc otrzymywać będziemy raport z pozycji wybranych przez nas słów kluczowych. Sposób ten znany jest od lat. W obecnych czasach gdy...

Podstawowe zasady UX na stronie internetowej

Podstawowe zasady UX na stronie internetowej Twój sklep jest zoptymalizowany pod względem technicznym ale nadal obserwujesz mały współczynnik konwersji? Najprawdopodobniej User Experience na twojej stronie pozostawia nadal sporo do życzenia. To czy strona jest...

Dlaczego sklep internetowy ma słabą sprzedaż?

Dlaczego sklep internetowy ma słabą sprzedaż? Jeżeli masz sklep internetowy ale jak do tej pory nie przynosi on oczekiwanych zysków to na pewno zastanawiasz się gdzie popełniłeś błąd. Dlaczego klienci odwiedzają twoją stronę ale nie dokonują zakupu czy też nie...

Jak poprawić UX w sklepie internetowym?

Jak poprawić UX w sklepie internetowym? Na pozycjonowanie strony składa się wiele czynników. Obecnie wraz z wejściem algorytmu Rank Brain coraz to większe znaczenie ma komfort i zadowolenie użytkowników z przebywania na danej stronie. Z tego też względu tak istotny...

W jaki sposób znaleźć strony z linkami dofollow?

W jaki sposób znaleźć strony z linkami dofollow? W obecnych czasach pozycjonowanie stron internetowych w dużym stopniu opiera się na publikacji wysokiej jakości treści na stronie, które zaangażują użytkowników oraz odpowiednich profilach linków jakie będą prowadzić do...

Zmiany w algorytmie wyszukiwania Google

Zmiany w algorytmie wyszukiwania Google Pozycjonowanie stron to proces który wymaga na bieżąco śledzenia wszelkich trendów i zmian. Nic dziwnego skoro Google stara się cały czas udoskonalać swoje produkty i sprawić aby użytkownicy dostawali wyniki wyszukiwania...

Jak poprawnie wykonać linkowanie wewnętrzne?

Jak poprawnie wykonać linkowanie wewnętrzne? Optymalizacja strony www ma bardzo istotne znaczenie jeżeli chcemy myśleć o uzyskaniu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google.  Jednym z kluczowych czynników optymalizacyjnych jest odpowiednie linkowanie wewnętrzne....

Jak pozycjonować kanał na YouTube?

Jak pozycjonować kanał na YouTube? YouTube to obecnie jedna z najpopularniejszych platform służących do komunikacji z innymi użytkownikami internetu. Dzięki kanałowi na YouTube jesteś w stanie dotrzeć do milionów ludzi na całym świecie. Pozwala to zatem generować...

Słowniczek pojęć Google AdWords

Słowniczek pojęć Google AdWords Mimo iż stworzenie reklamy za pośrednictwem narzędzia Google AdWords może wydawać się stosunkowo prostym zadaniem to istnieje wielu niuansów które mają wpływ na to czy dana kampania rzeczywiście przyniesie oczekiwane rezultaty ( więcej...

Dlaczego sklep www nie konwertuje?

Dlaczego sklep www nie konwertuje? Konwersja to wykonanie przez danego użytkownika czynności na której nam zależy. W zależności od strony www może to być wysłanie formularza kontaktowego, wykonanie jakiejś akcji na stronie czy też dokonanie zakupu. Często zdarza się...

Częste błędy w kampanii AdWords

Częste błędy w kampanii AdWords Jednym ze sprawdzonych sposobów na szybkie zwiększenie odwiedzin na stronie sklepu www jest zainwestowanie w kampanię Google AdWords. Większa liczba odwiedzin to też większe prawdopodobieństwo konwersji i sprzedaży oferowanych...